Paus?

Jag ska gå rakt på sak.
Jag är sjuk, igen, och har feber, en hals som gör att jag låter som Sauron när jag pratar, täppt näsa och ett huvud som protesterar högljutt varje gång jag försöker koncentrera mig. Skrivandet stampar på samma ställe just nu, och eftersom jag åker iväg till fjällen för att åka skidor (lol, som att det kommer gå) idag till en hyrd stuga utan internet och är borta i en vecka kommer det inte precis bli bättre.
Därför har jag tagit beslutet att ta en liten paus på 'All About Us'. Jag kommer börja skriva igen, så lätt blir ni inte av med mig, men det kommer bli efter lovet. Kommer använda tiden till att skriva i förväg.
Men tro inte att jag tänker lämna er tomhänta såhär på lovet. Jag skrev att 'All About Us' kommer pausas, inte bloggen. Nech, vad tror ni om mig egentligen? Jag har ett par färdigskrivna one shots som kommer komma ut medan jag är borta, kanske inte med tre dagars mellanrum som jag brukar ha, men de kommer komma. Kanske också kommer komma några inlägg med massa roliga bilder, för tro mig, jag har många sparade.
Hoppas det blir en bra kompromiss som alla, de flesta, trivs med. Jag är ledsen för att det blir såhär, men jag kan verkligen inte skriva just nu.
 
Inläggen kommer i första hand komma ut på min 'vanliga' blogg, men en av one shotsen (?) är på svenska och komme publiceras även här! Så om ni vill ha bilder på allmänt roliga saker borde ni kolla in på min andra blogg! Länk!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback